Merhaba ehliyet yenileme için rapor almaya aile hekimine gittiğimde 2008^de epilepsi olduğu için hastaneye sevk etti özel bir hastanade E.E.G. çektirip herhangi bir sıkıntım olmadığını oradaki doktor uzmanı belirtti ancak raporu veremedi,
çünkü 3 noroloji uzmanı gerekiyormus yani 15 sene önceki hastalık için şuanda hasta olmadığım halde ehliyet yenileme için rapor alamadım.