umutcakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ehliyet yenileme için rapor almaya aile hekimine gittiğimde 2008^de epilepsi olduğu için hastaneye sevk etti özel bir hastanade E.E.G. çektirip herhangi bir sıkıntım olmadığını oradaki doktor uzmanı belirtti ancak raporu veremedi,
çünkü 3 noroloji uzmanı gerekiyormus yani 15 sene önceki hastalık için şuanda hasta olmadığım halde ehliyet yenileme için rapor alamadım.
2017'de iş yerinde yaşadığım stresten ötürü psikiyatriye gitmiştim antidepresan vermişti. onun için ehliyete onay vermedi hastaneye sevk etti. hastaneye gittim davan falan var mı diye sordu. alt tarafı antidepresan kullandım arkadaş beni delirtmişlerdi.