Merhabalar, ilk olarak geçmiş olsun. Sonrasında da şu bilgiyi vermek isterim. Epilepsi hastalığı ehliyeti yenilemeye engel değildir. Eskiden böyle bir yasak vardı ancak şimdi doktor karar veriyor. Sizin dediğinize göre 15 yıl önce olan bir hastalık yani bugün yoksa sizin için bir problem olmayacaktır. Bir devlet hastanesine başvurmanız yeterli olacaktır. Onun dışında bir şey olursa ulaşıp sorabilirsiniz