• 09-10-2025, 02:01:57
    #1
    Yurtdışından dayımın oğluna abone takipçi sağlıyorum yurtdışında pahallı olduğundan buradan bana söylüypr siteyi atmama rağmen uğraşamam 200-300 tl farkı koy söyle bana sen işlemleri gir diyor üşengeçlik var aşırı ayda 5-10k dolar gönderiyor binance ile fakat yarın bir gün sorun çıkacağını düşünüyorum en az kayıp ile ödemeyi nasıl alabilirim acaba banka hesabımada çekmekten korkuyorum açıkcası bir yolu yordamı varmıdır
  • 09-10-2025, 02:05:13
    #2
    Kurumsal PLUS
    Selamlar,
    Masak online hocam bir süre sonra elbette takibe düşeceksiniz.
    Ve kanıtlayamadığınız her harcama için ciddi bir şekilde yargılanırsınız dikkate almanızda fayda var.
  • 09-10-2025, 02:06:05
    #3
    sakın binance - binance tr kullanma şirketin yoksa sakın hocam. bi bildiğim var ki uyarıyorum ileride çok sıkıntı yaşarsın beni forumdan tanıyorsan hocam borsa yazılımcılığı yapıyorum çok kişi gördüm başı yanan. hayırlı geceler hocam
  • 09-10-2025, 02:09:07
    #4
    banka hesabına çekme kripto ile ödeme alan panellere bak bir çoğunda var zaten öyle sıkıntı çünkü
  • 09-10-2025, 02:49:20
    #5
    vergi dairesine gidiyosun
    yazılımcıyım yurtdısından para kazanıyorm diyosun..
    gelir vergisi mük. yapıyolar
    bankaya gidiyosn sonra vergi dairesi yazısıyla
    gelen paranın 15% i vergi olarak kesilip hesabına yatıyor.
    kafan rahat ediyor.
  • 09-10-2025, 03:06:03
    #6
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi dairesine gidiyosun
    yazılımcıyım yurtdısından para kazanıyorm diyosun..
    gelir vergisi mük. yapıyolar
    bankaya gidiyosn sonra vergi dairesi yazısıyla
    gelen paranın 15% i vergi olarak kesilip hesabına yatıyor.
    kafan rahat ediyor.
    hocam ama bağkur vs. İstiyorlar sanırım ben çalışmıyprum da şuanda en baba ayda 20k ya bırakıyor ya bırakmıyor youtubeye göre belli oluyo birde dayımın oğlu binance globale atıyoe parayı kimisi diyor yurtdışında banka hesabı aç oradan wise vs. Bir kaç uygulama söyledi oradan gönder hiç bir şey olmaz diyorlar binance globalden tr ye gönderip hesaba çekmek çok sakıncalı geliyor bana nedense
  • 09-10-2025, 03:18:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Akıl vermek gibi olmasın fakat yurtdışından vergisi düşerek %3 yada %5 + %3 ila 10 arası kom ile yapan firma yada uygulamalar var araştırırsanız yada chatgpt ye sorsanız bile yardımcı olabilir bildiklerim var fakat söylemem pek dogru ve hoş olmaz malesef
  • 09-10-2025, 03:44:14
    #8
    GodCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıl vermek gibi olmasın fakat yurtdışından vergisi düşerek %3 yada %5 + %3 ila 10 arası kom ile yapan firma yada uygulamalar var araştırırsanız yada chatgpt ye sorsanız bile yardımcı olabilir bildiklerim var fakat söylemem pek dogru ve hoş olmaz malesef
    Hocam ama ibana gelecek yine dönüp dolaşıp acaba binance globale gönderdiği için dayımın oğlu %lik bir fiyatla birisi bozsa elden alsam istanbul içi yada başka şehirden tadından yenmez
  • 09-10-2025, 05:25:20
    #9
    bsnrsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ama bağkur vs. İstiyorlar sanırım ben çalışmıyprum da şuanda en baba ayda 20k ya bırakıyor ya bırakmıyor youtubeye göre belli oluyo birde dayımın oğlu binance globale atıyoe parayı kimisi diyor yurtdışında banka hesabı aç oradan wise vs. Bir kaç uygulama söyledi oradan gönder hiç bir şey olmaz diyorlar binance globalden tr ye gönderip hesaba çekmek çok sakıncalı geliyor bana nedense
    yaşınız suan mükellef açmaya yetir mi yetiyorsa en kötü sigortalı göstersin sizi sgk bağkur ödemezsiniz