vergi dairesine gidiyosun
yazılımcıyım yurtdısından para kazanıyorm diyosun..
gelir vergisi mük. yapıyolar
bankaya gidiyosn sonra vergi dairesi yazısıyla
gelen paranın 15% i vergi olarak kesilip hesabına yatıyor.
kafan rahat ediyor.
hocam ama bağkur vs. İstiyorlar sanırım ben çalışmıyprum da şuanda en baba ayda 20k ya bırakıyor ya bırakmıyor youtubeye göre belli oluyo birde dayımın oğlu binance globale atıyoe parayı kimisi diyor yurtdışında banka hesabı aç oradan wise vs. Bir kaç uygulama söyledi oradan gönder hiç bir şey olmaz diyorlar binance globalden tr ye gönderip hesaba çekmek çok sakıncalı geliyor bana nedense