hocam ama bağkur vs. İstiyorlar sanırım ben çalışmıyprum da şuanda en baba ayda 20k ya bırakıyor ya bırakmıyor youtubeye göre belli oluyo birde dayımın oğlu binance globale atıyoe parayı kimisi diyor yurtdışında banka hesabı aç oradan wise vs. Bir kaç uygulama söyledi oradan gönder hiç bir şey olmaz diyorlar binance globalden tr ye gönderip hesaba çekmek çok sakıncalı geliyor bana nedense
yaşınız suan mükellef açmaya yetir mi yetiyorsa en kötü sigortalı göstersin sizi sgk bağkur ödemezsiniz