Yurtdışından dayımın oğluna abone takipçi sağlıyorum yurtdışında pahallı olduğundan buradan bana söylüypr siteyi atmama rağmen uğraşamam 200-300 tl farkı koy söyle bana sen işlemleri gir diyor üşengeçlik var aşırı ayda 5-10k dolar gönderiyor binance ile fakat yarın bir gün sorun çıkacağını düşünüyorum en az kayıp ile ödemeyi nasıl alabilirim acaba banka hesabımada çekmekten korkuyorum açıkcası bir yolu yordamı varmıdır