İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakaya durumunda ne olur?
17
●474
- 05-10-2025, 23:34:34yerim belli olduğu için etmedilercesuriskoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2025, 23:34:38Hocam böyle oluyor mu bilmiyorum ama gidip dilekçe verebilirsiniz.bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2025, 23:34:59Buradakilerin çoğu yazan bilgisiz büyük ihtimalle alıp götürme olayı kalktı, sadece para cezası alırsın ayda 4 bin küsür liraya tekabül eder her gitmediğin ay için. Çevirmelerde yoklama kaçağı olduğunu söylersen genelde bırakırlar çünkü TC'ni sisteme girdiklerinde direkt kaçak diye çıkıyor oraya girdiklerinde de mecbur tutanak tutmaları gerek, 1 sayfa kağıt parçası kimlik bilgilerini falan yazıyorlar sonrasında imza atıyorsun fotoğrafını çekiyorsun belgenin 15 gün içinde tekrar yakalanırsan o resmi gösterebilirsin. 1-2 sene büyük ihtimal bişey olmaz, sonrasında zaten sistemden random 50-60 bin kişi seçip heralde para cezalarını evlerine yolluyorlar 40-50 bin TL olunca. Bazıları var hiç yakalanmadığı ve tutanak tutulmadığı için 4-5 sene rahatça geziyor. 1 aydan hiç bişey olmaz cezası da max 3 küsür bin lira falan olur.
Ha siz bakayasınız pardon
Ben yoklama kaçağı sandım. Bakaya durumu sıkıntı alır götürürler 2. seferde büyük ihtimalle. Askerlik şubesiyle görüşün.
- 05-10-2025, 23:35:11üniversite kayıtım var ama uzatmadılarİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2025, 23:37:30bakayayım malesef normalde 3 ay erteleme vermişlerdi trafik kazasında kırığım vardı sonra cuma şubeye gittim yarın askere gitmelisin dediler mal gibi kaldım açıkcası kasımda gönderseniz olmazmı dedim olmaz dediler 2 gün yol süresi ile pazartesi teslim olucaksın dedilerKem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2025, 23:50:08Üyeliği durdurulduHocam merhabalar günlük 40-50₺ para cezası var fakat polis yakalarsa ve tutanak tutulursa bu rakam günlük 120₺ tutarına kadar çıkıyor bence gereksiz bir aksiyon düşünceden vazgeçin derim.
Ben yoklama kaçağı sandım. Bakaya durumu sıkıntı alır götürürler 2. seferde büyük ihtimalle. Askerlik şubesiyle görüşün.