Hocam hiç birşey olmuyor benim de yerim belli olmuştu 5 sene gitmedim mahkeme vs açıldı yüklü bir ceza ödedim bedelli yaptım geçen yıl 1 bedelli parası kadar ceza ödemiştim ama defalarca yakalandım polise hiç birşey olmadı tutanak tutup gönderiyor.