İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne için gitmek istemiyorsunuz 1 ay?
vergi borcum var ödemeden gitmek istemiyorum yapılandırma da yapmıyolar son maaşımı oraya yatırıp gideceğim