bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi borcum var ödemeden gitmek istemiyorum yapılandırma da yapmıyolar son maaşımı oraya yatırıp gideceğim
Hocam böyle oluyor mu bilmiyorum ama gidip dilekçe verebilirsiniz.