• 05-10-2025, 23:34:00
    #10
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne için gitmek istemiyorsunuz 1 ay?
    vergi borcum var ödemeden gitmek istemiyorum yapılandırma da yapmıyolar son maaşımı oraya yatırıp gideceğim
  • 05-10-2025, 23:34:34
    #11
    cesuriskoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecil ettir
    yerim belli olduğu için etmediler
  • 05-10-2025, 23:34:38
    #12
    bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi borcum var ödemeden gitmek istemiyorum yapılandırma da yapmıyolar son maaşımı oraya yatırıp gideceğim
    Hocam böyle oluyor mu bilmiyorum ama gidip dilekçe verebilirsiniz.
  • 05-10-2025, 23:34:59
    #13
    Buradakilerin çoğu yazan bilgisiz büyük ihtimalle alıp götürme olayı kalktı, sadece para cezası alırsın ayda 4 bin küsür liraya tekabül eder her gitmediğin ay için. Çevirmelerde yoklama kaçağı olduğunu söylersen genelde bırakırlar çünkü TC'ni sisteme girdiklerinde direkt kaçak diye çıkıyor oraya girdiklerinde de mecbur tutanak tutmaları gerek, 1 sayfa kağıt parçası kimlik bilgilerini falan yazıyorlar sonrasında imza atıyorsun fotoğrafını çekiyorsun belgenin 15 gün içinde tekrar yakalanırsan o resmi gösterebilirsin. 1-2 sene büyük ihtimal bişey olmaz, sonrasında zaten sistemden random 50-60 bin kişi seçip heralde para cezalarını evlerine yolluyorlar 40-50 bin TL olunca. Bazıları var hiç yakalanmadığı ve tutanak tutulmadığı için 4-5 sene rahatça geziyor. 1 aydan hiç bişey olmaz cezası da max 3 küsür bin lira falan olur.

    Ha siz bakayasınız pardon Ben yoklama kaçağı sandım. Bakaya durumu sıkıntı alır götürürler 2. seferde büyük ihtimalle. Askerlik şubesiyle görüşün.
  • 05-10-2025, 23:35:11
    #14
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne için gitmek istemiyorsunuz 1 ay?
    üniversite kayıtım var ama uzatmadılar
  • 05-10-2025, 23:35:42
    #15
    Askerlik şubesinde, doğrudan ASAL (ASKER-ALMA) Başkanına durumun yarattığı mağduriyeti izah edin. Aynı samimiyeti orada gösterin. Size çözüm sunacağından eminim.
  • 05-10-2025, 23:37:30
    #16
    Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradakilerin çoğu yazan bilgisiz büyük ihtimalle alıp götürme olayı kalktı, sadece para cezası alırsın ayda 4 bin küsür liraya tekabül eder her gitmediğin ay için. Çevirmelerde yoklama kaçağı olduğunu söylersen genelde bırakırlar çünkü TC'ni sisteme girdiklerinde direkt kaçak diye çıkıyor oraya girdiklerinde de mecbur tutanak tutmaları gerek, 1 sayfa kağıt parçası kimlik bilgilerini falan yazıyorlar sonrasında imza atıyorsun fotoğrafını çekiyorsun belgenin 15 gün içinde tekrar yakalanırsan o resmi gösterebilirsin. 1-2 sene büyük ihtimal bişey olmaz, sonrasında zaten sistemden random 50-60 bin kişi seçip heralde para cezalarını evlerine yolluyorlar 40-50 bin TL olunca. Bazıları var hiç yakalanmadığı ve tutanak tutulmadığı için 4-5 sene rahatça geziyor. 1 aydan hiç bişey olmaz cezası da max 3 küsür bin lira falan olur.

    Ha siz bakayasınız pardon Ben yoklama kaçağı sandım. Bakaya durumu sıkıntı alır götürürler 2. seferde büyük ihtimalle. Askerlik şubesiyle görüşün.
    bakayayım malesef normalde 3 ay erteleme vermişlerdi trafik kazasında kırığım vardı sonra cuma şubeye gittim yarın askere gitmelisin dediler mal gibi kaldım açıkcası kasımda gönderseniz olmazmı dedim olmaz dediler 2 gün yol süresi ile pazartesi teslim olucaksın dediler
  • 05-10-2025, 23:50:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hocam merhabalar günlük 40-50₺ para cezası var fakat polis yakalarsa ve tutanak tutulursa bu rakam günlük 120₺ tutarına kadar çıkıyor bence gereksiz bir aksiyon düşünceden vazgeçin derim.
  • 06-10-2025, 01:22:11
    #18
    Hocam hiç birşey olmuyor benim de yerim belli olmuştu 5 sene gitmedim mahkeme vs açıldı yüklü bir ceza ödedim bedelli yaptım geçen yıl 1 bedelli parası kadar ceza ödemiştim ama defalarca yakalandım polise hiç birşey olmadı tutanak tutup gönderiyor.