Rica sonucu Trafik Cezası
57
●2.848
- 30-09-2025, 11:43:50Cezayı ödeyip ömür boyu eniştemle konuşmazdım. İnsanlar işlerini güçlerini bırakıp yardımcı olmaya çalışıyor 1.000-2.000 TL kalp kırılacak bir miktar değil.
- 30-09-2025, 12:33:33Cezayı haksız yere yemiş olsaydınız veya mesela araba bozulmuş olsaydı sizinle ilgili bir durum olmazdı, eniştenizin ödemesi gerekirdi. Sizin sorumluluğunuzda olan bir şey olduğu için sizin ödemeniz gerekir. Enişteniz sizden yardım istemiş, "ceza yersen veya bu sırada başına ne gelirse gelsin ben sorumluyum" dediğini varsayamazsınız. Siz hiç suçunuz olmadığını ve mağdur olduğunuzu düşünüyorsunuz ama ceza yeme nedeniz enişteniz değiş 90km hız sınırı olan bir yerde 111 km ile yol almanız. Bunu bir eğitim gideri olarak düşünün. Bir daha hız sınırına dikkat ederek araç kullanın (bu belki canınızı kurtaracak) birisi sizden yardım istediğinde her tür ihtimali düşünün. yardım etmek güzel bir şey ama sorumluluğunu almak gerekiyor.
- 30-09-2025, 12:57:25Yarı yarıya ödenmesi daha sağlıklı. Sonuç olarak evde işin yok gücün yok oturuyorsun. Sen götür diye seni rahatsız ediyor. Onun sorumluluklarını sen üstlenmişsin. O götürseydi cezayı yine yer, o öderdi. Kimseyi vurup öldürmemişsin. Sadece biraz hızlı gitmişsin. Yarı yarıya öderiz onun dışında para koymam de. Yoksa seni keriz görüyorlar.
- 30-09-2025, 13:18:20enişten utanmazın tekiymiş. adam olsa o cezayı öder sana lafını bile etmezdi. sen evinde otururken onun yüzünden çıktın trafiğe.Ozturkm2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2025, 13:42:15Tabi her yorumu okudum, ben kendimi haklı onu haksız görmekten ziyade yani bu işin oluru raconu ne olur diye sormak istedim kestiremedim çünkü ama şunu düşünüyorum onların talebiyle gittim trafikte biriyle sürtüştüm herifte çekti vurdu ve öldümReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani ceza yok ışık yok radar yok ama evde otururken böyle bir talep gelmese oturuyor olacaktım bir anda ölmüş oldum, annem tutup teyzeme vaaay senin kocanın yüzünden öldü dermiydi diyorum ama tabi kulağıma küpe artık birine iyilik mi aman tövbeee
- 30-09-2025, 13:46:37Suç sende kardeş. Yanlış anlama ama iyilikten maraz doğar dedikleri bu işte. Enişten evde oturup göbek büyütecek keyfini yapacak sen ise onları götürücen. En mantıklı olan işim var enişte kusura bakma diyecektin.
Şimdi cezayı sen yemişsin, haklı olarak adam öde diyor. İşte bu tarz durumlar tecrübe oluyor. Sağlık olsun. - 30-09-2025, 13:51:26Aslında kendi arabam müsait olsaydı kendi arabamla götürürdüm o cezayı yesemde utanır söylemezdim amaaa işte amaa varcsfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende güldüm gittim arabayı aldım teyzemi ve kuzenleri alıp götürdüm dönüşte 90 km hız sınırı olan yerde 111 ile radara girmişim sanırım mobil radar varmış ilçeden ilde ki avm ye gitmiştik teyzeme sormadım ama bugün eniştem Whatsapdan cezanın resmini atmış erken ödersen indirim olur diyor bende şaka yapıyor sandım üstelemedim tekrar etti baya ciddiyim dedi abi öderizz ya yoğunum dedim ulan ben senin ricanla gittim yoksa bana neydi. Ne yapsam ödesem mi