Cezayı haksız yere yemiş olsaydınız veya mesela araba bozulmuş olsaydı sizinle ilgili bir durum olmazdı, eniştenizin ödemesi gerekirdi. Sizin sorumluluğunuzda olan bir şey olduğu için sizin ödemeniz gerekir. Enişteniz sizden yardım istemiş, "ceza yersen veya bu sırada başına ne gelirse gelsin ben sorumluyum" dediğini varsayamazsınız. Siz hiç suçunuz olmadığını ve mağdur olduğunuzu düşünüyorsunuz ama ceza yeme nedeniz enişteniz değiş 90km hız sınırı olan bir yerde 111 km ile yol almanız. Bunu bir eğitim gideri olarak düşünün. Bir daha hız sınırına dikkat ederek araç kullanın (bu belki canınızı kurtaracak) birisi sizden yardım istediğinde her tür ihtimali düşünün. yardım etmek güzel bir şey ama sorumluluğunu almak gerekiyor.