Suç sende kardeş. Yanlış anlama ama iyilikten maraz doğar dedikleri bu işte. Enişten evde oturup göbek büyütecek keyfini yapacak sen ise onları götürücen. En mantıklı olan işim var enişte kusura bakma diyecektin.
Şimdi cezayı sen yemişsin, haklı olarak adam öde diyor. İşte bu tarz durumlar tecrübe oluyor. Sağlık olsun.
Aslında kendi arabam müsait olsaydı kendi arabamla götürürdüm o cezayı yesemde utanır söylemezdim amaaa işte amaa var