Ozturkm2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
Geçen hafta sakin sakin evde otururken eniştem aradı, benim işim var gidemiyorum teyzenleri ve kızları sen şu şu avm ye götürebilir misin alışveriş için dedi bende arabamı başka bir abime vermiştim dedim ki yanlış anlama abi ama araba bende değil yarın götürürüm dedim uygunsa yok yok gel benim arabayı al götür başımın etini yediler dedi bende güldüm gittim arabayı aldım teyzemi ve kuzenleri alıp götürdüm dönüşte 90 km hız sınırı olan yerde 111 ile radara girmişim sanırım mobil radar varmış ilçeden ilde ki avm ye gitmiştik teyzeme sormadım ama bugün eniştem Whatsapdan cezanın resmini atmış erken ödersen indirim olur diyor bende şaka yapıyor sandım üstelemedim tekrar etti baya ciddiyim dedi abi öderizz ya yoğunum dedim ulan ben senin ricanla gittim yoksa bana neydi. Ne yapsam ödesem mi
enişten utanmazın tekiymiş. adam olsa o cezayı öder sana lafını bile etmezdi. sen evinde otururken onun yüzünden çıktın trafiğe.