Yarı yarıya ödenmesi daha sağlıklı. Sonuç olarak evde işin yok gücün yok oturuyorsun. Sen götür diye seni rahatsız ediyor. Onun sorumluluklarını sen üstlenmişsin. O götürseydi cezayı yine yer, o öderdi. Kimseyi vurup öldürmemişsin. Sadece biraz hızlı gitmişsin. Yarı yarıya öderiz onun dışında para koymam de. Yoksa seni keriz görüyorlar.