Aktimur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rica sonucu Trafik Cezası
57
●2.848
- 30-09-2025, 09:05:01Abi aradaki çizgi şu ben evde otururkeen eniştemi arayıp arabayı versene alışverişe gideceğim demedim, benim işim var sen götürsene dedi bende olur dedim yani tabi dikkatli oldum araba emanet dedim hiçte sevmem emanet araba işini yani vurma çizme olayı olsa böyle arasa kalmazdım evet ben yaptım derdim kaldı ki ben istesem ve ben alsam hiç lafını bile etmezdim
- 30-09-2025, 09:12:34ben olsam o enişteye selam vermem daha hem sen götür diyor hemde ceza yiyince sen öde diye yok öyle sende araba bozulsaydı tamir parasını da isterdi bu böylelelerine selam bile verme hadi diyelim sen ısrar edip adamın arabasını alıp ceza yemiş olsaydın bu sefer senin ödemen gerekirdi
- 30-09-2025, 09:14:14Kendi arabamla gitsem dürüst olayım söylemezdim bile ama tuttuk iyilik yaptık bilemedim kiberkayonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten hiç lafını etmezdim o zaman amaan derdim öderdim ama benim işim var sen al götür deyince yani o zaman yakıtıda hesaplamıştır keşke yakıtta koysaydım onuda düşünmüştür diyorum şimdi içimdenTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-09-2025, 09:15:59Ben kayınbabamla tatile gittim gitmeden önce benim param yok mazot , yeme ,içme her şey sana ait diyerek anlaştım onlar otobüsle gidecekti ben götürmüş olduğum otobüse vereceğimiz parayı sana verelim dedi.
Giderken mazotu ben fulledim gelirken 80'le ceza yemişim duydular hiç sesini çıkartan bile olmadı
Bazen çok konuşmak istersin ama konuşamazsın
- 30-09-2025, 09:21:08Kesinlikle öyle yapardım zaten ben istesem ve bu olsa aman abi der hallederdim 3 sene kadar önce kızının mezuniyeti vardı mesela benim araba o zaman 9 kişilik ticariydi benden arabayı istedi verdim gittiler geldiler kaç kerede sordu ceza falan varsa söyle diye arabayı full verdim full aldım yıkatmıştı bile yani öyle küçük hesaplar yapan bir adamda değildi kötü anına mı denk geldi neye canı sıkıldı anlamadımthe_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2025, 09:24:55Tabi ki sen ödemelisin ama, ne koparsan da kar. Şakayla karışık evimde oturuyordum. Aradın şu kadar zarara soktun beni, yarısını sen öde de gülerek. Bi oltala bakayım düşer belki 🧐
- 30-09-2025, 09:26:03Hocam bizim akrabalarda yaşanmıştı, arabayı enişteden ödünç almış köyüne gitmişti ortalama 6 - 8 saatlik yolculuk ve köy içinde gezdi. O sırada turbo arızası vermiş araç ve ödemişti.the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa yol olsa haksız derdim enişteye de, uzun yol olunca pek bilememiştik. Sizce kim haklıdır?
