berkayonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu tip konular ortak bir aksiyon alarak tatlıya bağlanmalı. Eğer siz kendi aracınızla götürmüş olsaydınız ve ceza yeseydiniz, bence eniştenize senin rican için çıktım yola ve ceza yedim bana yardımcı olmalısın diyebilmeliydiniz. Ya da şuan enişteniz, ben sana rica ettim ama neden limitlere uymadın bir yardım rica ettim ceza ödemek zorunda kalıyorum bana yardımcı olmalısın diyebilmeli. Ama bu durumda sadece sizin, diğer senaryoda da sadece eniştenizin ödemesi bana haksızlık gibi geliyor.
Kendi arabamla gitsem dürüst olayım söylemezdim bile ama tuttuk iyilik yaptık bilemedim ki
Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi aracınız ile gitseniz yine yiyecektiniz o cezayı öyle düşünün.
Gerçekten hiç lafını etmezdim o zaman amaan derdim öderdim ama benim işim var sen al götür deyince yani o zaman yakıtıda hesaplamıştır keşke yakıtta koysaydım onuda düşünmüştür diyorum şimdi içimden