ben olsam o enişteye selam vermem daha hem sen götür diyor hemde ceza yiyince sen öde diye yok öyle sende araba bozulsaydı tamir parasını da isterdi bu böylelelerine selam bile verme hadi diyelim sen ısrar edip adamın arabasını alıp ceza yemiş olsaydın bu sefer senin ödemen gerekirdi
Kesinlikle öyle yapardım zaten ben istesem ve bu olsa aman abi der hallederdim 3 sene kadar önce kızının mezuniyeti vardı mesela benim araba o zaman 9 kişilik ticariydi benden arabayı istedi verdim gittiler geldiler kaç kerede sordu ceza falan varsa söyle diye arabayı full verdim full aldım yıkatmıştı bile yani öyle küçük hesaplar yapan bir adamda değildi kötü anına mı denk geldi neye canı sıkıldı anlamadım