the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben olsam o enişteye selam vermem daha hem sen götür diyor hemde ceza yiyince sen öde diye yok öyle sende araba bozulsaydı tamir parasını da isterdi bu böyleleriylene selam bile verme hadi diyelim sen ısrar edip adamın arabasını alıp ceza yemiş olsaydın bu sefer senin ödemen gerekirdi
Hocam bizim akrabalarda yaşanmıştı, arabayı enişteden ödünç almış köyüne gitmişti ortalama 6 - 8 saatlik yolculuk ve köy içinde gezdi. O sırada turbo arızası vermiş araç ve ödemişti.
Kısa yol olsa haksız derdim enişteye de, uzun yol olunca pek bilememiştik. Sizce kim haklıdır?