Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip o hızda birini öldürseydiniz hapise enişteyimi götürürlerdi? Bende maxi geyik falan sanıyorum nasıl bir kafa yapınız var anlayamıyorum.
Abi aradaki çizgi şu ben evde otururkeen eniştemi arayıp arabayı versene alışverişe gideceğim demedim, benim işim var sen götürsene dedi bende olur dedim yani tabi dikkatli oldum araba emanet dedim hiçte sevmem emanet araba işini yani vurma çizme olayı olsa böyle arasa kalmazdım evet ben yaptım derdim kaldı ki ben istesem ve ben alsam hiç lafını bile etmezdim