• 29-09-2025, 23:01:51
    #1
    Herkese iyi akşamlar dilerim. Ben şu anda mükiyet koruma ve sosyal güvenlik okuyorum extra olarak da açıktan bilgisayar programcılığı okumak istiyorum sizce nasıl olur tecrübesi olan kişilerin görüşlerini merak ediyorum fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim
  • 29-09-2025, 23:03:36
    #2
    Okudum pek biseye yaramiyot
  • 29-09-2025, 23:04:56
    #3
    değil hocam ona ayıracağın enerjiyi, o bölümü okuduktan sonra elde edeceğini düşündüğün avantajlara ulaşmak için harca.

    ha şunu söyliyim ama nolursa olsun üniversite bitirdim demek ile lise mezunuyum demek arasında çok fark var.
  • 29-09-2025, 23:04:59
    #4
    okudum. hobi olarak tavsiye ederim. ilginiz varsa üzerine gidersiniz. ancak daha ötesi pek olmuyor. elbette, sizin deneyiminiz farklı olabilir.
    tavsiye ederim.
  • 29-09-2025, 23:11:02
    #5
    Alaylı yazılımcı bir arkadaşım Türkiye’nin önde gelen holding in de yazılımcı , 15 sene falan oldu , 👍

    Okumak elbette gerekli, diploma vs fakat önemli olan hedef heves çalışma amaç 👍
  • 29-09-2025, 23:13:21
    #6
    Bence değil. Diploma ile işe giren anca asgari ücretle çalışıyor.
    Okula harcayacağınız eforu öğrenmeye harcayın daha iyi.

    Bölümden alakasız hiç okumamış ama kendini geliştirmiş efsane yazılımcılar tanıyorum, adamlar tek projede milyon liralar kaldırıyor.