açıktan bilgisayar programcılığı okumak mantıklı mı
5
●138
- 29-09-2025, 23:01:51Herkese iyi akşamlar dilerim. Ben şu anda mükiyet koruma ve sosyal güvenlik okuyorum extra olarak da açıktan bilgisayar programcılığı okumak istiyorum sizce nasıl olur tecrübesi olan kişilerin görüşlerini merak ediyorum fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim
- 29-09-2025, 23:11:02Alaylı yazılımcı bir arkadaşım Türkiyenin önde gelen holding in de yazılımcı , 15 sene falan oldu , 👍
Okumak elbette gerekli, diploma vs fakat önemli olan hedef heves çalışma amaç 👍