değil hocam ona ayıracağın enerjiyi, o bölümü okuduktan sonra elde edeceğini düşündüğün avantajlara ulaşmak için harca.

ha şunu söyliyim ama nolursa olsun üniversite bitirdim demek ile lise mezunuyum demek arasında çok fark var.