Herkese iyi akşamlar dilerim. Ben şu anda mükiyet koruma ve sosyal güvenlik okuyorum extra olarak da açıktan bilgisayar programcılığı okumak istiyorum sizce nasıl olur tecrübesi olan kişilerin görüşlerini merak ediyorum fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim