Bence değil. Diploma ile işe giren anca asgari ücretle çalışıyor.
Okula harcayacağınız eforu öğrenmeye harcayın daha iyi.

Bölümden alakasız hiç okumamış ama kendini geliştirmiş efsane yazılımcılar tanıyorum, adamlar tek projede milyon liralar kaldırıyor.