• 23-09-2025, 15:38:12
    #1
    Merhaba. İzmir'de oturduğum apartmanın asansörüne kırmızı etiket verilmiş. Apartman ve asansör yeni halbuki. Belediye makine odası ile anlaşmış. Onlar da saçma sapan bir ton eksik sıralamışlar. Yeşil değil de mavi etiket alsak yeter diye düşündük. Bizim asansörcü de 12 bin lira tutuyor dedi. Asansörcüyle yaşadığımız bir olay sebebiyle güvenimiz kalmadı ona. Üçkağıt yapıyor ama maalesef bu asansörcüye denk geldi muayene süreci. Acaba liste iletsem doğru bir rakam mı bize ilettiği rakam bilgilendirebilecek var mıdır?

    Hatta buraya ekledim.

  • 23-09-2025, 15:44:42
    #2
    İzmir'de tanıdık asansörcü var. İsterseniz numarasını özel mesajdan ileteyim bir görüşün.
  • 23-09-2025, 15:48:43
    #3
    mirack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir'de tanıdık asansörcü var. İsterseniz numarasını özel mesajdan ileteyim bir görüşün.
    Çok sevinirim hocam.
  • 23-09-2025, 15:49:32
    #4
    Merhaba, asansör yeni ise asansör firmasının garantisi halen devam ediyordur. Genelde 2-3 yıl boyunca garantisi olur. Asansörü takan firma ile görüşün. Sorun yaratırsa şikayet edin, sonra eş*k gibi gelip yapacak. Asansörde bir şey olsa, biri kalsa biri ölse düşse vs. bütün sorumluluk asansör firmasına ait. Liste sizin gözünüzü korkutmasın, 1-2 tane ufak sebepten dolayıdır. Gelen mühendis sizi arayıp şunlar şunlar eksik demesi lazım.
  • 23-09-2025, 15:55:44
    #5
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, asansör yeni ise asansör firmasının garantisi halen devam ediyordur. Genelde 2-3 yıl boyunca garantisi olur. Asansörü takan firma ile görüşün. Sorun yaratırsa şikayet edin, sonra eş*k gibi gelip yapacak. Asansörde bir şey olsa, biri kalsa biri ölse düşse vs. bütün sorumluluk asansör firmasına ait. Liste sizin gözünüzü korkutmasın, 1-2 tane ufak sebepten dolayıdır. Gelen mühendis sizi arayıp şunlar şunlar eksik demesi lazım.
    asansör ve bina 7 yıllık hocam. maddeleri ekledim. denetleyen muhendıs odasını aradım soyledıgınız gıbı bırbırıyle baglantılı maddeler genellıkle ve zor seyler değil dedi. Ama bızım asansorcu uçkağıtcı oldugu ıcın mecbur durumu sorgulamak zorunda kaldım.
  • 23-09-2025, 16:17:24
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asansör ve bina 7 yıllık hocam. maddeleri ekledim. denetleyen muhendıs odasını aradım soyledıgınız gıbı bırbırıyle baglantılı maddeler genellıkle ve zor seyler değil dedi. Ama bızım asansorcu uçkağıtcı oldugu ıcın mecbur durumu sorgulamak zorunda kaldım.
    Birden fazla asansörcü ile iletişime geçin hocam, bizim bina daha 1 yıllık belki evdekilerden daha çok asansörcü ile görüşüyorum. Akraba olduk. Türkiye'de işini layıkıyla yapan çok az insan kaldı. Onlarda artık bu ülkeden kaçıyor.
  • 23-09-2025, 16:31:29
    #7
    artık yeni yönetmelik böyle asansörcü ile alakası yok mühendis gelip kontrol ediyor eksikleri veriyor, asansörcü verilen eksiklere göre fiyat çıkartıyor. bir kaç asansörcü gezip fiyat alın derim işi almak için daha uyguna yapacaklar çıkar