Merhaba. İzmir'de oturduğum apartmanın asansörüne kırmızı etiket verilmiş. Apartman ve asansör yeni halbuki. Belediye makine odası ile anlaşmış. Onlar da saçma sapan bir ton eksik sıralamışlar. Yeşil değil de mavi etiket alsak yeter diye düşündük. Bizim asansörcü de 12 bin lira tutuyor dedi. Asansörcüyle yaşadığımız bir olay sebebiyle güvenimiz kalmadı ona. Üçkağıt yapıyor ama maalesef bu asansörcüye denk geldi muayene süreci. Acaba liste iletsem doğru bir rakam mı bize ilettiği rakam bilgilendirebilecek var mıdır?

Hatta buraya ekledim.