asansör ve bina 7 yıllık hocam. maddeleri ekledim. denetleyen muhendıs odasını aradım soyledıgınız gıbı bırbırıyle baglantılı maddeler genellıkle ve zor seyler değil dedi. Ama bızım asansorcu uçkağıtcı oldugu ıcın mecbur durumu sorgulamak zorunda kaldım.
Birden fazla asansörcü ile iletişime geçin hocam, bizim bina daha 1 yıllık belki evdekilerden daha çok asansörcü ile görüşüyorum. Akraba olduk. Türkiye'de işini layıkıyla yapan çok az insan kaldı. Onlarda artık bu ülkeden kaçıyor.