Merhaba, asansör yeni ise asansör firmasının garantisi halen devam ediyordur. Genelde 2-3 yıl boyunca garantisi olur. Asansörü takan firma ile görüşün. Sorun yaratırsa şikayet edin, sonra eş*k gibi gelip yapacak. Asansörde bir şey olsa, biri kalsa biri ölse düşse vs. bütün sorumluluk asansör firmasına ait. Liste sizin gözünüzü korkutmasın, 1-2 tane ufak sebepten dolayıdır. Gelen mühendis sizi arayıp şunlar şunlar eksik demesi lazım.
asansör ve bina 7 yıllık hocam. maddeleri ekledim. denetleyen muhendıs odasını aradım soyledıgınız gıbı bırbırıyle baglantılı maddeler genellıkle ve zor seyler değil dedi. Ama bızım asansorcu uçkağıtcı oldugu ıcın mecbur durumu sorgulamak zorunda kaldım.