• 20-09-2025, 00:27:48
    #10
    @HasanCanCoder; bu adam varya ne derse ben demişim sayıyorum
  • 20-09-2025, 00:27:49
    #11
    Kişisel Rütbe
    R10 da şunu duymuştum adamalr iftar yemeğine gidiyor 2 rakip biribiri ile konuşmuyor. Birisi o rakiplerden biriyle konuşurken adamın projesini alıp diğer adama yetiştiriyor. O rekabetteki diğer adam projeyi görüp dalga geçmişti. Yani demem o ki dışarda bile bu arkadaşlar gruplu haldeler
  • 20-09-2025, 00:28:05
    #12
    Bildirim reklamları
  • 20-09-2025, 00:28:16
    #13
    Mesajlaşma sisteminin 2000'lerin başından kalması dışında güzel bir forum.
  • 20-09-2025, 00:29:15
    #14
    Caymazyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @HasanCanCoder; bu adam varya ne derse ben demişim sayıyorum
    eywAllah hocam
  • 20-09-2025, 00:31:19
    #15
    @ademakcan; katılıyorum. Daha sonra söyleyeceklerine de katılıyorum. Çünkü sevdiğimiz bir kardeşimizdir, yanlış konuşmaz.
  • 20-09-2025, 00:31:31
    #16
    Sadece NET Çözümler 🚀
    • Forum yönetimiyle alakalı değil ama bazı satıcılar taban fiyat kuralına uymuyor özel mesajla ile daha ucuz fiyat vererek satış yapılıyor bu durumunda fark edildiğini düşünüyorum piyasayı öldürüyorlar çoğu alıcı mağdur ediliyor.
    • Spam mesajların çokluğu. ( isim duyurma akılda kalma çabası)
    • Gereksiz konuların çokluğu ( kitleyle alakalı )
    • Kurumsal üyelerin kollandığının iddia edilmesi.
  • 20-09-2025, 00:32:44
    #17
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Kendini geliştirmemesi , çok büyük üye çekimine ihtiyacı var forumun , mevcut üyeler bir birleriyle akraba oldular nerdeyse.
  • 20-09-2025, 00:33:15
    #18
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; katılıyorum. Daha sonra söyleyeceklerine de katılıyorum. Çünkü sevdiğimiz bir kardeşimizdir, yanlış konuşmaz.
    Cansın abi.