R10un en kötü yönü ?
39
●1.876
- 20-09-2025, 00:27:49R10 da şunu duymuştum adamalr iftar yemeğine gidiyor 2 rakip biribiri ile konuşmuyor. Birisi o rakiplerden biriyle konuşurken adamın projesini alıp diğer adama yetiştiriyor. O rekabetteki diğer adam projeyi görüp dalga geçmişti. Yani demem o ki dışarda bile bu arkadaşlar gruplu haldeler
- 20-09-2025, 00:28:16Mesajlaşma sisteminin 2000'lerin başından kalması dışında güzel bir forum.
- 20-09-2025, 00:31:31
- Forum yönetimiyle alakalı değil ama bazı satıcılar taban fiyat kuralına uymuyor özel mesajla ile daha ucuz fiyat vererek satış yapılıyor bu durumunda fark edildiğini düşünüyorum piyasayı öldürüyorlar çoğu alıcı mağdur ediliyor.
- Spam mesajların çokluğu. ( isim duyurma akılda kalma çabası)
- Gereksiz konuların çokluğu ( kitleyle alakalı )
- Kurumsal üyelerin kollandığının iddia edilmesi.
