R10 da şunu duymuştum adamalr iftar yemeğine gidiyor 2 rakip biribiri ile konuşmuyor. Birisi o rakiplerden biriyle konuşurken adamın projesini alıp diğer adama yetiştiriyor. O rekabetteki diğer adam projeyi görüp dalga geçmişti. Yani demem o ki dışarda bile bu arkadaşlar gruplu haldeler