Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ademakcan; katılıyorum. Daha sonra söyleyeceklerine de katılıyorum. Çünkü sevdiğimiz bir kardeşimizdir, yanlış konuşmaz.
Cansın abi.