Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:33:15
#18
ademakcan
Tevfik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
ademakcan
; katılıyorum. Daha sonra söyleyeceklerine de katılıyorum. Çünkü sevdiğimiz bir kardeşimizdir, yanlış konuşmaz.
Cansın abi.