Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:31:31
#16
ArelDigital
Sadece NET Çözümler 🚀
Forum yönetimiyle alakalı değil ama bazı satıcılar taban fiyat kuralına uymuyor özel mesajla ile daha ucuz fiyat vererek satış yapılıyor bu durumunda fark edildiğini düşünüyorum piyasayı öldürüyorlar çoğu alıcı mağdur ediliyor.
Spam mesajların çokluğu. ( isim duyurma akılda kalma çabası)
Gereksiz konuların çokluğu ( kitleyle alakalı )
Kurumsal üyelerin kollandığının iddia edilmesi.