Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:31:19
#15
Tevfik
@
ademakcan
; katılıyorum. Daha sonra söyleyeceklerine de katılıyorum. Çünkü sevdiğimiz bir kardeşimizdir, yanlış konuşmaz.