• 20-09-2025, 00:21:12
    #1
    • Arkadaşlar sizce R10’un en kötü yanı / hatası nedir?
  • 20-09-2025, 00:22:05
    #2
    Piyasayı düşüren insanların çok fazla olması. Bu da r10'un hatası değil, kitlenin hatası.

    Tek eksi yönü bu heralde, + ları saymaya gelirsek sabaha bitiremeyiz.
  • 20-09-2025, 00:23:48
    #3
    biz her yönüyle seviyoruz bee boşver kötü yönlerini reis
  • 20-09-2025, 00:24:08
    #4
    bazen konuların cok gereksız kaldırıldığını silindiğini dusunuyorum ve yakın zamanda yasamıs oldugum bı sorun wpden sövdüğü için neymiş uyelıgıne mudahale edemıyorlarmış forumdan sövmeleri lazmmış zaten adam burdan gorupte yazdı kullanıcı adı bellı şeyi belli bi yaptırım uygulanmıyorsa wpden küfür yemeye devam edelim bari
  • 20-09-2025, 00:24:56
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasayı düşüren insanların çok fazla olması. Bu da r10'un hatası değil, kitlenin hatası.

    Tek eksi yönü bu heralde, + ları saymaya gelirsek sabaha bitiremeyiz.
    Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.
  • 20-09-2025, 00:25:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    real hayatımızda nasılki güçlü güçsüzü eziyorsa bu kural r10 geçerli
  • 20-09-2025, 00:25:42
    #7
    Davetiye sisteminin kapatılması.
    her ne kadar üyelik satışı artmış olsa bile kalite düştü bence.
  • 20-09-2025, 00:26:11
    #8
    Kurumsal PLUS
    • Arkadaşlar sizce R10’un en kötü yanı / hatası nedir?
    • Çok güzel bir forum herşey dört dörtlük lakin tek bir yönü bu aralar hoşuma gitmiyor.
    • Normal üyeler hep kurumsal üyelerin kollandığını düşünüyor ve çoğu zaman bu konu üzerine açılan konular sonucu birçok normal üyelikten fazla verilen haklar / avantajlar elimizden gidiyor.
    • + Fatura kesenle kesmeyenin rekabet etmeye çalışması
  • 20-09-2025, 00:26:28
    #9
    AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.
    Kesinlikle katılıyorum, piyasanın durumu düzelse. Alıcı ve satıcı da korunsa harika olur.
    Ama tabi bu iş kişide bitiyor maalesef.