Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:26:28
#9
ademakcan
AprilSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.
Kesinlikle katılıyorum, piyasanın durumu düzelse. Alıcı ve satıcı da korunsa harika olur.
Ama tabi bu iş kişide bitiyor maalesef.