ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasayı düşüren insanların çok fazla olması. Bu da r10'un hatası değil, kitlenin hatası.

Tek eksi yönü bu heralde, + ları saymaya gelirsek sabaha bitiremeyiz.
Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.