Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:24:56
#5
AprilSoft
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Piyasayı düşüren insanların çok fazla olması. Bu da r10'un hatası değil, kitlenin hatası.
Tek eksi yönü bu heralde, + ları saymaya gelirsek sabaha bitiremeyiz.
Bunun önüne geçilebilse, daha şahane olacak herşey.