Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:26:11
#8
PrimeSoft
Kurumsal PLUS
Arkadaşlar sizce R10un en kötü yanı / hatası nedir?
Çok güzel bir forum herşey dört dörtlük lakin tek bir yönü bu aralar hoşuma gitmiyor.
Normal üyeler hep kurumsal üyelerin kollandığını düşünüyor ve çoğu zaman bu konu üzerine açılan konular sonucu birçok normal üyelikten fazla verilen haklar / avantajlar elimizden gidiyor.
+ Fatura kesenle kesmeyenin rekabet etmeye çalışması