Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 00:22:05
#2
ademakcan
Piyasayı düşüren insanların çok fazla olması. Bu da r10'un hatası değil, kitlenin hatası.
Tek eksi yönü bu heralde, + ları saymaya gelirsek sabaha bitiremeyiz.