Merhaba r10 2-3forumda aşırı kadın olmaması gündür dikkatimi çekiyor.
Benim bildiğim sadece 1 tane var.
Sizin bildiğiniz var mı?
Forumda Neden Kadın Yok
28
●2.544
- 28-08-2025, 10:02:01Ben sadece 1 tane gördüm.EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz erkek misiniz?
erkekseniz neden kadın profil?? - 28-08-2025, 10:05:00Oyun oynarken kadın karakteri seçene de böle diyo musunuzİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tercih meselesi - 28-08-2025, 10:06:37Burda hadsizlikle ilgili bir detay yok evet bilgi ve tecrübe önemli.Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece forumda kadın göremediğimden dolayı merak ettim. - 28-08-2025, 10:07:42unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületahaylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKonuyu çok abartmışsınız ben sadece kadın olup olmadığını merak ettim.Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu kadar abarttınız?
