• 28-08-2025, 09:59:53
    #1
    Merhaba r10 2-3forumda aşırı kadın olmaması gündür dikkatimi çekiyor.
    Benim bildiğim sadece 1 tane var.
    Sizin bildiğiniz var mı?
  • 28-08-2025, 10:01:04
    #2
    Yo bir sürü kadın üye var 🤔
  • 28-08-2025, 10:02:01
    #3
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yo bir sürü kadın üye var 🤔
    Ben sadece 1 tane gördüm.
    Hocam siz erkek misiniz?
    erkekseniz neden kadın profil??
  • 28-08-2025, 10:05:00
    #4
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadece 1 tane gördüm.
    Hocam siz erkek misiniz?
    erkekseniz neden kadın profil??
    Oyun oynarken kadın karakteri seçene de böle diyo musunuz

    Tercih meselesi
  • 28-08-2025, 10:05:01
    #5
    Hocam kadın arıyorsa soru sitesine git
  • 28-08-2025, 10:05:29
    #6
    Bu ne hadsiz bir konu, sırf konu olsun mesaj olsun burada cinsiyet değil bilgi, tecrübe ve paylaşım önemli olduğu için senden başka merak eden yok sanırım
  • 28-08-2025, 10:06:21
    #7
    Var ya olmaz mı? Ticaret yaptığım en az 10 tane arkadaş vardır.
  • 28-08-2025, 10:06:37
    #8
    Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne hadsiz bir konu, sırf konu olsun mesaj olsun burada cinsiyet değil bilgi, tecrübe ve paylaşım önemli olduğu için senden başka merak eden yok sanırım
    Burda hadsizlikle ilgili bir detay yok evet bilgi ve tecrübe önemli.
    Sadece forumda kadın göremediğimden dolayı merak ettim.
  • 28-08-2025, 10:07:42
    #9
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun oynarken kadın karakteri seçene de böle diyo musunuz

    Tercih meselesi
    tahaylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kadın arıyorsa soru sitesine git
    Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne hadsiz bir konu, sırf konu olsun mesaj olsun burada cinsiyet değil bilgi, tecrübe ve paylaşım önemli olduğu için senden başka merak eden yok sanırım
    Konuyu çok abartmışsınız ben sadece kadın olup olmadığını merak ettim.
    Neden bu kadar abarttınız?