Forumda Neden Kadın Yok - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda Neden Kadın Yok
28
●
2.544
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda Neden Kadın Yok
1
2
3
4
28-08-2025, 10:18:09
#28
İbrahimH
berkayonn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsanlar gergin
hemde nasıl sanki tövbe tövbe.
garajkayseri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kadınların her yerde olması güzel. Bazen otobüs kaptanı olabilir, pilot olabilir, akaryakıt istasyonunda çalışabilir. Bur da da görmek iyi birşey.
Bizim toplum anlamaz.
28-08-2025, 10:20:47
#29
Misafir
yine herkes tersinden uyanmış
mistarin
ve
İbrahimH
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler