• 28-08-2025, 10:18:09
    #28
    berkayonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar gergin
    hemde nasıl sanki tövbe tövbe.
    garajkayseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadınların her yerde olması güzel. Bazen otobüs kaptanı olabilir, pilot olabilir, akaryakıt istasyonunda çalışabilir. Bur da da görmek iyi birşey.
    Bizim toplum anlamaz.
  • 28-08-2025, 10:20:47
    #29
    yine herkes tersinden uyanmış
    • mistarin
    • İbrahimH
    mistarin ve İbrahimH bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.