• 28-08-2025, 10:14:24
    #19
    olsa senin için ne değişir ? olmasa ne değişir ?
    ekmeğine bak. rızkını kovala. sana ne kadın var ya da yok ???
  • 28-08-2025, 10:14:48
    #20
    Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok, ben sizi tanımam aramızda herhangi bir problemde yok amacım sizi kırmak rencide etmek te değil lakin ben saygısızlığa hadsizliğe patlıyorum dayanamıyorum, size hadsiz saygısız demiyorum ama konu öyle
    Ya ne hadsizliği sizin yaptığınız yanlış asıl ben sadece göremediğimden sordum.
  • 28-08-2025, 10:15:05
    #21
    Kurumsal PLUS
    Kızlarsoruyor değil hocan burası
  • 28-08-2025, 10:15:19
    #22
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsa senin için ne değişir ? olmasa ne değişir ?
    ekmeğine bak. rızkını kovala. sana ne kadın var ya da yok ???
    Ya hocam kadından bana ne sadece merak ettim.
  • 28-08-2025, 10:15:36
    #23
    Öyle demeyelim de , Bu forum diğerleri gibi değil saygı, sevgi , düşünce vs bunlar önemli şeyler.
    Yanlış bir şey olduğunu düşünüp karşı atağa geçmişler uzatacak bir şey yok. 🙌


    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim toplum sorunlu hocam.
  • 28-08-2025, 10:15:50
    #24
    benim çalıştığım 2-3 kişi var. gayet titizler ve işlerini iyi yapıyorlar. neden olmasın? elbette var.
  • 28-08-2025, 10:17:15
    #25
    İnsanlar gergin
  • 28-08-2025, 10:17:21
    #26
    Kadınların her yerde olması güzel. Bazen otobüs kaptanı olabilir, pilot olabilir, akaryakıt istasyonunda çalışabilir. Bur da da görmek iyi birşey.
  • 28-08-2025, 10:17:39
    #27
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ne hadsizliği sizin yaptığınız yanlış asıl ben sadece göremediğimden sordum.
    Göremediğin bir kaç bayan kardeşimiz ablamız konuya katılım sağlamışlar ne oldu? ne değişti hayatında? boş yapma kardeşim. Son mesajım cevap vermeyeceğim söz hakkı vermezsen sevinirim. İyi forumlar