olsa senin için ne değişir ? olmasa ne değişir ?
ekmeğine bak. rızkını kovala. sana ne kadın var ya da yok ???
Forumda Neden Kadın Yok
28
●2.544
- 28-08-2025, 10:14:48Ya ne hadsizliği sizin yaptığınız yanlış asıl ben sadece göremediğimden sordum.Sohbetx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2025, 10:15:19Ya hocam kadından bana ne sadece merak ettim.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2025, 10:15:36Öyle demeyelim de , Bu forum diğerleri gibi değil saygı, sevgi , düşünce vs bunlar önemli şeyler.
Yanlış bir şey olduğunu düşünüp karşı atağa geçmişler uzatacak bir şey yok. 🙌
İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-08-2025, 10:17:21Kadınların her yerde olması güzel. Bazen otobüs kaptanı olabilir, pilot olabilir, akaryakıt istasyonunda çalışabilir. Bur da da görmek iyi birşey.
- 28-08-2025, 10:17:39Göremediğin bir kaç bayan kardeşimiz ablamız konuya katılım sağlamışlar ne oldu? ne değişti hayatında? boş yapma kardeşim. Son mesajım cevap vermeyeceğim söz hakkı vermezsen sevinirim. İyi forumlarİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
