berkayonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar gergin
hemde nasıl sanki tövbe tövbe.
garajkayseri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınların her yerde olması güzel. Bazen otobüs kaptanı olabilir, pilot olabilir, akaryakıt istasyonunda çalışabilir. Bur da da görmek iyi birşey.
Bizim toplum anlamaz.