Konu
Forumda Neden Kadın Yok
28-08-2025, 09:59:53
#1
İbrahimH
Merhaba r10 2-3forumda aşırı kadın olmaması gündür dikkatimi çekiyor.
Benim bildiğim sadece 1 tane var.
Sizin bildiğiniz var mı?