• 26-08-2025, 11:59:47
    #1
    4 senedir çalıştığım yerden 1 temmuz'da firmanın battığını söyleyerek işten çıkarıldım bu süreçte son maaşımın bile yarısını alabildim fakat tazminat alamadım yani bununla ilgili hiç bir şey söylemediler battıkları için para yok diyip duruyorlar sizce arabulucuya gidip yasal yollara başvurmalı mıyım ?
  • 26-08-2025, 12:01:57
    #2
    Evet başvurun. Sonuna kadar hakkınızı arayın. Malını mülkünü satıp milletin parasını ödeyeceğine battık diyip işin içinden kurtulmaya çalışan bu hak yiyenlere hakkınızı yedirmeyin.
  • 26-08-2025, 12:03:57
    #3
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet başvurun. Sonuna kadar hakkınızı arayın. Malını mülkünü satıp milletin parasını ödeyeceğine battık diyip işin içinden kurtulmaya çalışan bu hak yiyenlere hakkınızı yedirmeyin.
    Hocam haklısınız böyle düşünüyorum ben de fakat ben bu şekilde davranacağımı söylediğim de onlara şirketin onun üstüne olmadıklarını söyleyip hani bir şey alamazsın alsan bile seneler sürer vs vs gibi tavırlar ile karşılaştım.
  • 26-08-2025, 12:08:57
    #4
    doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız böyle düşünüyorum ben de fakat ben bu şekilde davranacağımı söylediğim de onlara şirketin onun üstüne olmadıklarını söyleyip hani bir şey alamazsın alsan bile seneler sürer vs vs gibi tavırlar ile karşılaştım.
    Öyle dedilerse hiç durmayın gidin arabulucuya ardından dava açın. Tüm haklarınızı arayın. 5 dk fazla mesai yaptınızsa onun bile peşine düşün. Böyle üç.kağıtçılar karşısında tüm haklarınızı sonuna kadar kullanın. Ssknıza bakın primler maaşa göremi yatmış asgariye göre mi. Sonuna kadar dayayın. Böyleleri milletin hakkını yiyerek iş yaptıklarını sanıyorlar. Hiç üşenmeyin.