Sizce ne yapmalıyım ?
3
●112
- 26-08-2025, 11:59:474 senedir çalıştığım yerden 1 temmuz'da firmanın battığını söyleyerek işten çıkarıldım bu süreçte son maaşımın bile yarısını alabildim fakat tazminat alamadım yani bununla ilgili hiç bir şey söylemediler battıkları için para yok diyip duruyorlar sizce arabulucuya gidip yasal yollara başvurmalı mıyım ?
- 26-08-2025, 12:03:57Hocam haklısınız böyle düşünüyorum ben de fakat ben bu şekilde davranacağımı söylediğim de onlara şirketin onun üstüne olmadıklarını söyleyip hani bir şey alamazsın alsan bile seneler sürer vs vs gibi tavırlar ile karşılaştım.yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2025, 12:08:57Öyle dedilerse hiç durmayın gidin arabulucuya ardından dava açın. Tüm haklarınızı arayın. 5 dk fazla mesai yaptınızsa onun bile peşine düşün. Böyle üç.kağıtçılar karşısında tüm haklarınızı sonuna kadar kullanın. Ssknıza bakın primler maaşa göremi yatmış asgariye göre mi. Sonuna kadar dayayın. Böyleleri milletin hakkını yiyerek iş yaptıklarını sanıyorlar. Hiç üşenmeyin.doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle