4 senedir çalıştığım yerden 1 temmuz'da firmanın battığını söyleyerek işten çıkarıldım bu süreçte son maaşımın bile yarısını alabildim fakat tazminat alamadım yani bununla ilgili hiç bir şey söylemediler battıkları için para yok diyip duruyorlar sizce arabulucuya gidip yasal yollara başvurmalı mıyım ?