Evet başvurun. Sonuna kadar hakkınızı arayın. Malını mülkünü satıp milletin parasını ödeyeceğine battık diyip işin içinden kurtulmaya çalışan bu hak yiyenlere hakkınızı yedirmeyin.
Hocam haklısınız böyle düşünüyorum ben de fakat ben bu şekilde davranacağımı söylediğim de onlara şirketin onun üstüne olmadıklarını söyleyip hani bir şey alamazsın alsan bile seneler sürer vs vs gibi tavırlar ile karşılaştım.