Hocam haklısınız böyle düşünüyorum ben de fakat ben bu şekilde davranacağımı söylediğim de onlara şirketin onun üstüne olmadıklarını söyleyip hani bir şey alamazsın alsan bile seneler sürer vs vs gibi tavırlar ile karşılaştım.
Öyle dedilerse hiç durmayın gidin arabulucuya ardından dava açın. Tüm haklarınızı arayın. 5 dk fazla mesai yaptınızsa onun bile peşine düşün. Böyle üç.kağıtçılar karşısında tüm haklarınızı sonuna kadar kullanın. Ssknıza bakın primler maaşa göremi yatmış asgariye göre mi. Sonuna kadar dayayın. Böyleleri milletin hakkını yiyerek iş yaptıklarını sanıyorlar. Hiç üşenmeyin.