• 23-08-2025, 12:51:09
    #1
    YouTube’da abone artırma methodu satıyorum, %80 başarı oranı var. Ama gel gör ki bazı insanlar hâlâ ne istediğini bilmiyor.
    Mesela biri gelmiş bana diyor ki:
    "dediklerin olmazsa iade alabilir miyim?"
    Kanka, anlamıyorlar ki bu hazır abone servisi değil, adı üstünde method. Methodta bu zamana kadar iade olduğunu hiçbir zaman görmedim. Burda eğitim satan arkadaşlara da tavsiyem bu tür durumlara karşın hazırlıklı olun. Adama en güzel haliyle eğitimi verseniz dahi yarın öbür gün gelip iade istiyorum diyebilir.
    Sana adım adım bir yol veriyorum, sen uygula, istikrarlı ol, sonuçları gör. Bilginin iadesi mi olur ya?
    Buna benzer bir örnek vereyim: Düşünsene, bir tişört almak için mağazaya gidiyorsun, satıcıya soruyorsun: “Abi sağlam mı?” Satıcı diyor ki “Evet sağlam.” Sen de diyorsun ki: “Tamam, alayım, yırtılmazsa paranı vereyim.” Adamın haline bak… Aynı kafayı buradaki talep edenler de yapıyor.
    İnternetten eğitim aldığında veya yöntem aldığında kafan basmazsa, “para iadesi istiyorum” mu diye soracaksın eğitimciye. bu kadar absürt bir şey olabilir mi? İnsanları bu tür işlerden soğutan şey tam da bu.
    Yöntem verilir, uygulanır, sonuç istikrara bağlıdır. Hazır abone gibi bir şey yok. Sitemim de tam olarak buradan; biraz sabır, biraz mantık lütfen.

    SİTEMDİ, BİR DEĞİL, İKİ DEĞİL, İÇİMDE KALDI. ANLATMAZSAM OLMAZDI.
  • 23-08-2025, 12:55:15
    #2
    Kurumsal PLUS
    İade garantili e-book satan iletişime geçsin
  • 23-08-2025, 13:06:36
    #3
    VipsMedya.Com
  • 23-08-2025, 13:07:20
    #4
    Evet dijital ürünlerde iade olmaz fakat bunu suiistimal edip hiçbir tecrübe sahibi olunmayan konularda, aylarca yıllarca test edilmemiş şeyleri satıyorlar insanlara. Forumda alaylı olmayı bırakın dün bir şey öğrenip bugun satanlarla dolu ortalık. %80 başarı oranı dediğiniz için ve dijital ürün olduğu için sizde bu durumu suiistimal ediyorsunuz aslında. %20 başaramama şansı bırakıyorsun bu sence ne kadar adil bir durum. Eğer oran veriyorsan olmama durumunda %80lik parasını iade et o zaman ? cünkü %80lik garanti veriyorsun aslında. Böyle yapmaktansa işi al kendin yap, eğer başarırsan ücretini talep edersin bu daha mantıklı. Yani insanlar bir şey yapsın diye bekleme, insanlara sen hizmeti ver. Verdim bilgiyi geri çekildim öncelikle kendinizi biraz sorgulayın ki, karşı tarafa zaten laf etmeye hakkınız yok cünkü onlar müşteri.
  • 23-08-2025, 13:20:40
    #5
    İyi güzel konuşmuşsun da herkes bir şey keşfettiğini sanıp eğitim satıyor. Forumda 2 milyon tane eğitim konusu var.
    Senin sattığın şeyi benim bilip bilmediğim belli mi mesela sende olan kitabı gidip tekrar satın alır mısın?
    Biraz karışık konular bunlar o yüzden bu eğitim olayına forumda bir düzen getirilmesi gerek ama nasıl olur bilmiyorum.
  • 23-08-2025, 13:25:28
    #6
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dijital ürünlerde iade olmaz fakat bunu suiistimal edip hiçbir tecrübe sahibi olunmayan konularda, aylarca yıllarca test edilmemiş şeyleri satıyorlar insanlara. Forumda alaylı olmayı bırakın dün bir şey öğrenip bugun satanlarla dolu ortalık. %80 başarı oranı dediğiniz için ve dijital ürün olduğu için sizde bu durumu suiistimal ediyorsunuz aslında. %20 başaramama şansı bırakıyorsun bu sence ne kadar adil bir durum. Eğer oran veriyorsan olmama durumunda %80lik parasını iade et o zaman ? cünkü %80lik garanti veriyorsun aslında. Böyle yapmaktansa işi al kendin yap, eğer başarırsan ücretini talep edersin bu daha mantıklı. Yani insanlar bir şey yapsın diye bekleme, insanlara sen hizmeti ver. Verdim bilgiyi geri çekildim öncelikle kendinizi biraz sorgulayın ki, karşı tarafa zaten laf etmeye hakkınız yok cünkü onlar müşteri.
    Hocam katıldığım noktalarınız olduğu gibi katılmadığım noktalar da var, öncelikle "müşteridir, ne yapsa yeridir" tarzda bir söyleminiz var. Yanlış anladıysam affola. Lakin bu platformda sadece alıcılar mağdur olmuyor. Alıcılar tarafından mağdur edilen satıcılar da var, hatta şunu söylemek isterim ki bu düşünceyle hareket ettiğimiz için satıcılar birşey satınca tereddütte kalarak satıyor, "yarın öbür gün vermiş olduğum bilgiler değerlendirilmezse hakkımda şikayet paylaşımı yapılırsa ne yapacağım" diye düşünüp duruyor. %80'lik kısma gelecek olursak ben garanti oranını en başında söylerim, almak isteyen %20'nin riskini alarak siparişini verir. En başından açıklamada tüm detaylar yazılmışsa müşteri bunun altına imzasını atıp siparişini oluşturuyor, bu işler böyle yürüyor. Burda son 1 aydır aktif olarak dolaşıyorum yeniyim henüz, illa belki cahilliğimde olur lakin bu konuda kötü örnek gösterilecek bir sitemde bulunmadım. Ben eminim ki e-book satan bir kişiye aynı soruyu sorarsam çok daha sert bir tepkiye maruz kalırım, çünkü adam haklı. "Adam ben sana yapmıyorum, öğretiyorum sen yap" diyor, Ne yani söylenenleri müşteri yapamazsa satıcı ücreti iade mi edecek? yok hocam katıldığım noktalara saygım sonsuz, ancak bu durumda kesinlikle katılmıyorum, yine de görüşünüzü belirttiğiniz için minnettarım.

    Saygılar.
  • 23-08-2025, 14:41:43
    #7
    Üyelerin taahhüt istemesini doğru buluyorum ve destekliyorum.